مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: بازار روزهای محلی این شهر در طول هفته مهیای فعالیت دست فروشان است و از آنها می خواهیم برای درآمدزایی به این بازارها مراجعه کنند.

ساماندهی دست فروشان همدان در بازار روزهای شهرداری  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا فیضی منش مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان اظهار کرد: شهرداری همدان با توجه به در نظر گرفتن وضع معیشتی دست‌فروشان و قشر کم درآمد جامعه تصمیم بر حذف آنها را نداشته و در این راستا ضمن اجرای قانون و انضباط شهری، به ساماندهی، جانمایی و برپایی بازار روز در مناطق مختلف شهر اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان بازار روزهای هفته را مهیای فعالیت دست‌فروشان و بساط گستران کرده است.

وی بیان کرد: باتوجه به تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها حضور دست‌فروشان در معابر عمومی ممنوع است و شهرداری مکلف است بر اساس وظیفه قانونی، مطالبه شهروندان و کسبه از هر گونه بساط گستری در اماکن عمومی و معابر شهری که موجب سد معبر می‌شود جلوگیری و نسبت به رفع انسداد معابر اقدام کند.

فیضی منش خاطرنشان کرد: براساس زمان‌بندی صورت گرفته همه روزه از از ساعت 8 تا 14 بازارهای محلی شهر همدان فعالیت دارند

وی افزود: براین اساس شنبه‌ها کوی الوند، یکشنبه‌ها شهرک شهید مدنی و استادان، دوشنبه‌ها خیابان جعفر طیار جنب پارک، سه شنبه‌ها بلوار شهید مطهری پایین‌تر از پل رسالت، چهارشنبه‌ها بلوار امام خمینی (ره) جنب امامزاده خضر، پنجشنبه‌ها کوی فرهنگیان و خیابان شهیدان دیباج و جمعه‌ها منطقه 600 دستگاه برای فعالیت دست‌فروشان به صورت منظم تعیین شده است.

بر اساس آمارهای اعلام شده، هم اینک حدود یک هزار دست‌فروش در شهر همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

اعلام برنامه بازار روزهای همدان برای فعالیت دست فروشان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار